Погіршення технічного стану рульового механізму неминуче спричиняє зниження надійності його роботи, і, як наслідок, погіршення керованості вантажного автомобіля. При експлуатації вантажних автомобілів в умовах України рульове керування транспортним засобом не повинно викликати додаткових труднощів у водія, адже у нього і так вистачає проблем, пов’язаних зі станом наших доріг. Ремонт кермових механізмів – обов’язкова частина підготовки вантажівки до експлуатації. Якщо не ремонт кермового механізму не буде виконано вчасно, це може стати причиною небезпечних і навіть аварійних ситуацій на трасі.
При перевезенні середніх та великих вантажів кермовий механізм автомобіля має бути у хорошому стані. У водія не повинно виникати труднощів при повороті передніх коліс, всі удари та поштовхи повинні пом’якшуватися. Справний кермовий механізм повинен утримувати вантажний автомобіль у межах дороги у разі розриву шин. Проста неуважність стану транспортного засобу може коштувати людських життів.
«Артемій Плюс» виконує ремонт кермового механізму КрАЗ, КАМАЗ, МАЗ та інших вантажних автомобілів. Левова частка несправностей посідає гідропідсилювач керма. Гідропідсилювач керма (ГУР) – це гідравлічна система автомобіля, що є частиною кермового механізму, призначена для зниження зусиль, що додаються водієм під час керування транспортним засобом. Вперше гідропідсилювач керма застосували в автомобілі ЗІЛ 130. Зараз же ГУР є невід’ємною частиною більшості вантажних автомобілів.
Ремонт гідропідсилювача керма починається з діагностики. Механіки «Артемій Плюс» за допомогою спеціального обладнання навіть без демонтажу агрегатів можуть легко виявити несправності ГУР. Особлива увага приділяється таким показникам, як тиск у рульовій системі при крайньому лівому та правому положенні керма, протока рідини та максимальний тиск, що отримується насосом ГУР. Відхилення одного із наведених показників стати рекомендацією до ремонту ГУР.